آیین تجلیل از برترین های پژوهشی پژوهشکده اسلام تمدنی و دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

در مراسم اختتامیه نمایشگاه پژوهش و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی صورت پذیرفت؛

آیین تجلیل از برترین های پژوهشی پژوهشکده اسلام تمدنی و دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پژوهشکده اسلام تمدنی، آیین تجلیل از برترین‌های پژوهشی پژوهشکده اسلام تمدنی و دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مراسم اختتامیه نمایشگاه پژوهش و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به صورت مجازی و حضوری برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دکتر نجف لک زایی”رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی”، حجت الاسلام محمدمهدی مسعودی”رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی”، دکتر سیدمجید ظهیری احمدزاده” رئیس پژوهشکده اسلام تمدنی”، حجت الاسلام و المسلمین حسینی زهانی مدیرکل فرهنگی و تبلیغی  و حجت الاسلام و المسلمین رحمانی مدیرکل آموزش و رئیس مرکز تخصصی آخوند خراسانی و برخی دیگر از صاحب نظران و اعضای هیأت علمی و کارشناسان به صورت مجازی و حضوری شرکت داشتند.

در بخش گروه برتر گروه هنر و تمدن اسلامی پژوهشکده اسلام تمدنی با مدیر گروهی دکتر محمد باغستانی  مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت. همچنین از دکتر سیدعلیرضا واسعی به عنوان عضو هیئت علمی برتر پژوهشکده اسلام تمدنی قدردانی شد.

در این مراسم از فصلنامه جستارهای فقهی و اصولی به عنوان نشریه برتر نشریات دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و حجت الاسلام عباس دیانت مقدم به پاس انتخاب کتاب برتر آثار پژوهشی حوزه علمیه خراسان      تقدیر به عمل آمد.

در ادامه مراسم ، تعدادی از کارشناسان برتر پژوهشکده مورد تجلیل قرار گرفتند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *