حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی مسعودی:

اداره کل پژوهش در موضوع مسئله محوری موفق عمل کرده است.

نشست اختتامیه هفته پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان با حضور ریاست دفتر و مدیر کل پژوهش و مسئولین ادارات و پرسنل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پژوهشکده اسلام تمدنی، در این نشست حجت الاسلام و المسلمین مسعودی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تقدیر از تلاشهای اداره کل پژوهش و  سایر ادارات کلی که در برپایی نمایشگاه هفته پژوهش تلاش کردند گفت:

همسوبودن برنامه ها و فعالیت های ادارات کل با اهداف کلان سازمان، مهمترین عامل موفقیت یک سازمان پویا و فعال خواهد بود که خوشبختانه توجه اداره کل پژوهش و پژوهشکده اسلام تمدنی به این مهم و انجام اقدامات موثر با رویکرد خدمت به اهداف سازمان را در سال های گذشته در این عرصه مهم شاهد بوده ایم.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان در ادامه با اشاره به ماموریت سازمان در خصوص توجه به مسائل راهبردی گفت: پس از یک دهه توجه به مسائل راهبردی و مسئله محوری مدتی است دفتر در مسیر بازخوانش این امر مهم حرکت می کند و جلسات مهمی در این رابطه برگزار شده و خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین مسعودی با ابراز رضایت از اداره کل پژوهش شعبه و پژوهشکده اسلام تمدنی افزود: رصد و نظارت بر مجموعه فعالیت های انجام شده و در حال انجامی که در مجموعه پژوهش شعبه انجام می گیرد نشان از حرکت صحیح پژوهش در مسیر مسئله محوری دفتر می باشد.

وی با مهم خواندن فعالیت و پویایی در عرصه ی پژوهش گفت: ما در دفتر خراسان شاهد جریان نوآوری و خلاقیت در پژوهش و در زمینه خلق ایده با هماهنگی کامل با اداره رسانه، هنر و فضای مجازی و نیز نمایندگی مرکز اشراق در شعبه با هدف شناسایی و تربیت و پرورش استعدادها برای خلق و عرضه ایده و تولید محصولات جدید هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نیروهای متخصصی که در سطوح مختلف شعبه مشغول به کار هستند اشاره کرد و گفت: از بین مدیران، اعضاء محترم هیئت علمی تا کارشناسان و کارکنان شعبه، گاه شاهد توانمندی ها و ظرفیت‌های علمی فراوانی هستیم که خیلی شایسته تر می توان از توانمندی های علمی آنان استفاده کرد لذا توجه مدیران به ظرفیت های نامکشوف و کشف و شناسایی و به کار گیری آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین مسعودی در پایان با اشاره به این مطلب که برگزاری چنین نمایشگاههایی نشان دهنده اعتماد به نفس و توانمندی بالای پژوهش است گفت: ایجاد این نمایشگاهها توسط بخش پژوهشی ما در فضاهای عمومی و فضای مجازی نشان دهنده اعتماد به نفس وخودباوری است که نسبت به فعالیت های انجام شده وجود دارد در عین حال که مدیران و اعضای محترم هیئت علمی و کارشناسان پژوهش از نقد و ارزیابی منصفانه فعالیت ها توسط فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی نیز استقبال می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *