انتصاب رئیس شورای عالی کتابخانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی


رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی طی حکمی سید مصطفی احمدزاده را به عنوان رئیس شورای عالی کتابخانه این دفتر منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده اسلام تمدنی، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی مسعودی «رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی » در این حکم آورده است:
بی تردید افزایش کارآیی، اثربخشی و بهره وری در اجرای برنامه های راهبردی سازمان در گرو بازتعریف سیاستها، اهداف، خط مشی ها و خدمات سازمانی و همسوسازی آنها با اهداف راهبردی است. نظر به نقش کلیدی اداره کتابخانه و اطلاع رسانی در ارائه خدمات پژوهشی و اطلاع رسانی علمی و پشتیبانی محتوای در عملیاتی سازی برنامه های راهبردی، آن جناب را به عنوان «رئیس شورای عالی کتابخانه » منصوب می نماید.
شورای عالی کتابخانه، بالاترین مرجع تصمیم سازی و تصمیم گیری در ساحت کتابخانه و خدمات پژوهشی شعبه است که بازتعریف سیاستها، اهداف و خط مشیهای کتابخانه منطبق بر برنامه های راهبردی سازمان از اهم وظایف آن به شمار می آید. بررسی و تصویب برنامه های کتابخانه، سمت گیری پرشتاب به سوی کتابخانه دیجیتال، بهره گیری حداکثری از فناوری اطلاعات، توسعه خدمات پشتیبانی پژوهشی، گسترش تعاملات با سایر کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی، تقویت و استانداردسازی زیرساختهای لازم از دیگر اولویتهای آن شورا خواهد بود.
انتظار می رود در اسرع وقت، اعضای اصلی و دبیر آن شورا منصوب و با حضور مستمر و فعال شما و ایشان و تشکیل منظم جلسات شورا، شاهد تحولات راهبردی در خدمات دهی موثر علمی، پژوهشی و پشتیبانی منابع اطلاع رسانی در سطح شعبه و سازمان باشیم.
امید است در ظل توجهات امام عصرعج و به یاری خداوند متعال در انجام وظایف خود موفق و مؤید باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *