برگزاری دوره آموزشی نگارش پروپوزال توسط دانشگاه کلن در ایران


دانشگاه کلن قصد دارد در چهار کشور ایران، تایلند، مکزیک و نامیبیا دوره آموزشی نگارش پروپوزال برای اخذ کمک هزینه تحقیقاتی برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در آلمان، دوره آموزشی نگارش پروپوزال برای اخذ کمک هزینه تحقیقاتی آموزشی، بخشی از برنامه گفتگو درباره استراتژی‌های آموزش عالی نوین مرکز خدمات آموزشی DAAD و کنفرانس روسای دانشگاه‌ها در آلمان است.

هدف از طرح دوره آموزشی نگارش پروپوزال برای دریافت کمک‌های پژوهشی این است که محققان و دانشجویان جوان در مقطع دکتری (تا ۴۰ سال) را از کشورهای آمریکای لاتین، آفریقا، خاورمیانه و آسیای جنوب شرقی ترغیب کنند تا مهارت‌های نوشتاری خود را با توجه به استانداردهای بین‌المللی و همچنین برای اخذ بودجه و منابع مالی توسعه دهند.

این دوره‌ها توسط سازمان بین‌المللی دانشگاه کلن در راستای همکاری با مرکز خدمات مشاوره ای برای محققان و موسسات در مناطق سازمان یافته اجرا می‌شوند.

این دوره آموزشی در ایران به زبان انگلیسی و در دو دوره برگزار می‌شود، دوره اول از تاریخ چهارم تا هشتم مارچ ۲۰۱۸ (سیزدهم تا هفدهم اسفند ۹۶) است و دوره دوم طی روزهای هفتم تا یازدهم مارچ سال ۲۰۱۸ (شانزدهم تا بیستم اسفند ۹۶) برگزار خواهد شد.

در هر دوره حداکثر سی نفر پذیرفته می‌شوند. محققانی که دوره دکتری خود را به پایان رسانده‌اند و همچنین دانشجویان دکتری در همه رشته‌ها (به استثنای رشته پزشکی بالینی) که قصد دارند، پروژه تحقیقاتی خود را آغاز کنند و مایل هستند یک پیشنهاد تحقیقاتی جدید ارائه کنند، امکان حضور در این دوره را دارند.

متقاضیان برای شرکت در این دوره‌ها باید مدارک خود که شامل طرح تحقیقاتی(طرحی دو صفحه‌ای شامل نام متقاضی، ایده تحقیق، هدف از پروژه، روش پروژه و ضرورت انجام آن)، رزومه، یک نامه حمایتی از دانشگاه و فرم درخواست آنلاین است را تا تاریخ اول ژانویه ۲۰۱۸ یا ۱۰ دی ماه در سال جاری به دانشگاه ارسال کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *