برگزاری نشست تخصصی جهان اسلام و جام‌ جهانی فوتبال


با مشارکت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود؛

برگزاری نشست تخصصی جهان اسلام و جام‌ جهانی فوتبال

نشست تخصصی «جهان اسلام و جام‌جهانی فوتبال» در تاریخ هفدهم آبان ماه ۱۴۰۱ (ساعت ۱۵ الی ۱۸)، به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به نقل  از پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، با توجه به حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در آوردگاه «جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر»، با هدف تبیین فرصت‌ها و چالش‌های این رویداد برای جمهوری اسلامی ایران و همچنین برگزاری نخستین دوره جام جهانی به میزبانی یک کشور اسلامی و حضور دیگر کشورها از جهان اسلام، نشست تخصصی «جهان اسلام و جام جهانی فوتبال»، با همکاری مشترک «پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی» و «پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی»، در روز سه‌شنبه هفدهم آبان ماه  هزار و چهار صد و یک، از ساعت پانزده تا هیجده به صورت آنلاین و غیرحضوری (از طریق نرم‌افزار ادوبی کانکت)، برگزار می‌شود.



گفتنی است، سخنران ویژه این نشست، دکتر حمید رضا آصفی «سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه ج. ا. ایران» و موضوع سخنرانی ایشان در خصوص: «ابعاد، تأثیرات و سویه‌های مختلف جام‌جهانی فوتبال و جهان اسلام» می‌باشد.
لینک شرکت (به صورت کاربر میهمان): https://session.ssrc.ac.ir/world-cup
شایان ذکر است، شرکت در این وبینار برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است. صرفا آن دسته از افرادی که تمایل به دریافت گواهی شرکت دارند، می‌بایست جهت صدور و ارسال گواهی از طریق لینک https://ssrc.ac.ir/farhangi/fa/form/۸۲/ ثبت‌نام و مبلغ ۱۵۰۰۰۰ تومان را واریز نمایند. همچنین در موارد ضروری، با شماره همراه ۰۹۳۹۴۰۳۱۵۸۶ تماس حاصل شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *