برگزاری کنفرانس بین المللی «رویکرد مدرن در علوم انسانی» در پاریس


مقاله عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در ششمین کنفرانس بین المللی «رویکرد مدرن در علوم انسانی» که با هدف ارائه و معرفی آخرین نتایج تحقیقات و تجربیات عملی در پاریس برگزار می شود، پذیرفته شد.

به گزارش گروه اندیشه خبرگزاری شبستان، ششمین کنفرانس بین المللی «رویکرد مدرن در علوم انسانی» از دوم تا چهارم نوامبر برابر با یازدهم تا سیزدهم آبان ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه سوربن فرانسه برگزار می شود.

بنابر این گزارش، مقاله «انسان شناسی نظریه سازمان و مدیریت (با تاکید بر آراء حکمت متعالیه در علم النفس)» نوشته ابوالفضل گائینی، استادیار و مدیر گروه مدیریت پژوهشکده علوم اجتماعی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در ششمین کنفرانس بین المللی رویکرد مدرن در علوم انسانی پذیرفته شد.

ششمین کنفرانس بین المللی رویکرد مدرن در علوم انسانی با هدف ارائه و معرفی آخرین نتایج تحقیقات و تجربیات عملی در زمینه های مختلف علوم انسانی در پاریس برگزار می شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت این کنفرانس استادان برجسته ای از انگلیس، ایالات متحده آمریکا، امارات متحده عربی، اتحادیه اروپا، کانادا، ترکیه و مالزی در این کنفرانس مشارکت دارند و شرکت کنندگانی از ۲۰ کشور از ۵ قاره، به ویژه کانادا، مکزیک، فرانسه، ایتالیا، آلمان، ایالات متحده آمریکا، کره جنوبی، هند، بنگلادش، امارات متحده عربی، استرالیا، مالزی، ترکیه، گرجستان، آذربایجان، لیتوانی، هلند و ایران در آن حضور دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *