برگزیده شدن فصلنامه “پژوهشهای قرآنی”


در سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، فصلنامه پژوهشهای قرآنی موفق به کسب رتبه سوم در بین مجلات دفتر تبلیغات اسلامی گردید. آقای حجت جعفری به عنوان نماینده فصلنامه پژوهشهای قرآنی در این مراسم شرکت و مورد تشویق و قدردانی قرار گرفت.

 

 

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، مراسم «تجلیل از مجلات برتر دفتر تبلیغات اسلامی» در حاشیه سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در مرکز همایش های غدیر برگزار شد،
در این مراسم، فصلنامه «علوم سیاسی» از دانشگاه باقرالعلوم(ع) با سردبیری حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد واعظی باکسب ۹۰ امتیاز رتبه اول را در میان مجلات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به خود اختصاص داد. 
مجله «نقد و نظر» با ۸۵ امتیاز رتبه دوم را به کسب کرد که سردبیری آن را حجت الاسلام والمسلمین علیرضا آل بویه بر عهده دارد. 
رتبه سوم مجله برتر به مجله «پژوهش های قرآنی» از پژوهشکده اسلام تمدنی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی اختصاص یافت که ۸۰ امتیاز را کسب کرد. 
همچنین مجله «پیام زن» از مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شایسته تقدیر شد. 
حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی یعقوب نژاد «معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» گفت: خوشبختانه طراحی راه اندازی مجله عربی مراحل قانونی خود را طی کرده و ان شاءالله تا پایان سال جاری، اولین مجله عربی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر می شود و مجله انگلیسی نیز در سال آینده منتشر خواهد شد.
وی با بیان این که دفتر تبلیغات اسلامی نسبت به مجلات میدان وسیعی دارد، گفت: در این دفتر ۲۳ مجله منتشر می شود که در این میان ۸ مجله رتبه علمی پژوهشی را دارا هستند که از این تعداد، ۴ مجله مربوط به پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، ۳ مجله مربوط دانشگاه باقرالعلوم(ع) و یکی هم برای دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی است.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *