جلسه تودیع و معارفه رییس پژوهشکده اسلام تمدنی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.


جلسه تودیع و معارفه رییس پژوهشکده اسلام تمدنی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با حضور حجت السلام دکتر لکزایی رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و هیئت همراه  برگزار شد.

در این جلسه در ابتدا حجت السلام دکتر لکزایی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب آقای دکتر سید علیرضا واسعی در دوره تصدی مسئولیت، به اهداف و برنامه های آینده پژوهشگاه اشاراتی داشتند و همچنین انتخاب جناب آقای دکتر احمد زاده را به عنوان رییس جدیدپژوهشکده اسلام تمدنی تبریک گفتند.

در ادامه جلسه جناب آقای دکتر سید علیرضا واسعی  توضیحاتی راجع به فعالیتهای مهم و کاربردی دوران مسئولیت شان دادند و انتخاب آقای دکتر احمد زاده را انتخابی شایسته دانسته و به ایشان تبریک گفتند.

همچنین جناب آقای دکتر احمد زاده نیز به مواردی در حوزه توسعه فعالیتهای علمی در سطح ملی و بین المللی اشاره نموده و تاکید بر ادامه اجرای سیاستهای مسئله محوری بر مبنای قطبهای فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات سلامی در پژوهشکده اسلام تمدنی داشتند.

در بخش دیگر  حجت الاسلام والمسلمین مسعودی ضمن تقدیر از فعالیتهای انجام شده در گذشته و تقدیر از مدیران سابق پژوهشکده مسئولیت جناب آقای دکتر احمد ازاده را به ایشان ابلاغ نموده و برای ایشان در این مسیر آرزوی موفقیت کردند.

 

   

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *