دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی حضور یافت.


به گزارش روابط عمومی پژوهشکده اسلام تمدنی، تازه ترین آثار علمی- پژوهشی این دفتر نظیر فصلنامه های علمی- پژوهشی، نرم افزار های تخصصی و آثار منتشر شده در سال ۹۷ را به منظور ارائه به علاقه مندان در حوزه پژوهش و فناوری در نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی به نمایش گذاشت.
در این نمایشگاه، همچنین ۵ مجله علمی پژوهشی و علمی تخصصی با عناوین «فصلنامه علمی پژوهشی پژوهش های قرآنی »، فصلنامه علمی تخصصی «مطالعات ادبی متون اسلامی »، دو فصلنامه علمی- پژوهشی «علوم عقلی»، دوفصلنامه «سیره پژوهی اهل بیت» و «جستارهای فقهی اصولی » در معرض دید مخاطبان این نمایشگاه قرار گرفت.

همچنین مجموعه تازه های نشر پژوهشکده اسلام تمدنی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از جمله «مکتب های عرفانی حوزه های علمی شیعه در ایران و عراق» نوشته غلامرضا جلالی، «پژوهشی در عرفان حلقه و انرژی درمانی » نوشته محمد مسعود سعیدی، «عرفان در گرو حلقه ها » نوشته محمدمسعود سعیدی، «تفسیر اجتهادی سوره تحریم » نوشته محمد خامه گر، «الزامات فراموش شده توسعه پایدار » نوشته سیدمحمد حسینی و «آفرینش هنری در نهج البلاغه، مبانی و کارکردها » نوشته سیدحسین سیدی برای بهره مندی مراجعه کنندگان در این نمایشگاه به نمایش در آمده است.
در این نمایشگاه، جدیدترین نرم افزارهای تولیدی اداره کل فرهنگی و تبلیغی از جمله «افسون حلقه ها و ره افسانه در حوزه نقد و بررسی عرفان حلقه و نرم افزار سنگواره در حوزه نقد فرق انحرافی تولید شده توسط اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز به نمایش گذاشته شده است.
گفتنی است که نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی از ۱۲ تا ۱۵ آذرماه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *