به گزارش روابط عمومی پژوهشکده اسلام تمدنی، وحید شریفی مدیر کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی، از راه اندازی سامانه میز مرجع مجازی خبر داد.

وی افزود: خدمات مرجع الکترونیکی کتابخانه با هدف گسترش و بهبود خدمات مرجع و اطلاع رسانی کتابخانه و تسریع در پاسخگویی به نیازهای کاربران و در دسترس قرار دادن اطلاعات برای کاربران کتابخانه، فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی آنها راه اندازی شده است.

شریفی خدمات ارائه شده در این میز را این گونه توصیف نمود:  این خدمات شامل راهنمایی کاربران در استفاده از کتابخانه و خدمات آن، راهنمایی استفاده از نرم افزار کتابخانه ای، پورتال و پایگاه های اطلاعاتی در یافتن منابع مورد نیاز کاربران، بازیابی مقالات و ارسال آن به کاربران و ارسال منابع اطلاعات از طریق ایمیل و شبکه های اجتماعی می شود.
مدیر کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی پژوهشکده اسلام تمدنی گفت: روش های استفاده از خدمات میز مرجع مجازی ارسال درخواست در اتوماسیون اداری به کارشناس کتابخانه (خانم مریم اصغرزاده)، ارسال در خواست از طریق پرتال کتابخانه (www.dtelib.ir)  بخش پرسش از کتابدارو ارسال درخواست از طریق پست الکترونیک    infobank.dtekh@gmail.com است.
 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *