ظرفیت شناسی حکم حکومتی در باره احکام وضعی با محوریت اسناد غیر رسمی


در راستای مطالبات مقام معظم رهبری ، سلسله هم اندیشی های مربوط به اسناد رسمی با عنوان ظرفیت شناسی حکم حکومتی در باره احکام وضعی با محوریت اسناد غیر رسمی توسط مرکز همکاری های علمی و بین الملل و پژوهشکده فقه و حقوق   برگزارمی گردد.
در راستای مطالبات مقام معظم رهبری ، سلسله هم اندیشی های مربوط به اسناد رسمی با عنوان " ظرفیت شناسی حکم حکومتی در باره احکام وضعی با محوریت اسناد غیر رسمی " توسط مرکز همکاری های علمی و بین الملل و پژوهشکده فقه و حقوق   برگزارمی گردد.
سومین هم اندیشی از سلسله هم اندیشی های مربوط به اسنادرسمی  ، با عنوان " ظرفیت شناسی حکم حکومتی در باره احکام وضعی با محوریت اسناد غیر رسمی "  توسط مرکز همکاری های علمی و بین الملل و پژوهشکده فقه و حقوق   در تاریخ۱۳۹۸/۶/۲۴ (یکشنبه)،از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۳ ، در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، به آدرس قم، ابتدای خیابان معلم، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، تالار امام مهدی(عج)  برگزار می گردد.
این هم اندیشی با حضور اساتید محترم :حجج اسلام والمسلمین سیف الله صرامی ، حسنعلی علی اکبریان ، دکتر کاظم قاضی زاده ، دکتر محمد جواد ارسطا و جناب آقای دکتر نجات الله ابراهیمیان به عنوان (ارایه دهنده)، و دبیر علمی  جناب آقای دکتر اسماعیل آقابابایی  برگزار می گردد.

 

منبع:مرکز همکاری های علمی و بین المللی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *