مسابقه بزرگ کتابخوانی الکترونیک “خانواده قرآنی” برگزار می شود.


 

مسابقه بزرگ کتابخوانی الکترونیک "خانواده قرآنی" به همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود.

 

پرتال جامع علوم و معارف قرآن؛ در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، دسترس‌پذیر نمودن کتاب قرآنی برای مردم در قالب ارائه کتاب الکترونیک و ارائه محتوای آموزشی و دینی، مسابقه بزرگ کتابخوانی الکترونیک «خانواده قرآنی» به همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با همکاری میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، بصورت الکترونیک در اپلیکیشن کتابخوان پژوهان انجام می‌شود.

منبع سؤالات این مسابقه، کتاب «خانواده قرآنی» تألیف حجت الاسلام والمسلمین عیسی عیسی‏ زاده و نشر بوستان کتاب می‏ باشد. علاقمندان جهت دریافت نسخه الکترونیک کتاب بصورت رایگان و شرکت در مسابقه، ابتدا بایستی اقدام به دریافت برنامه کتابخوان پژوهان از طریق پیامک و  ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۱۴۴۰۲۰ و یا از طریق سایت پژوهان (pajoohaan.ir) نموده و پس از نصب برنامه، ثبت نام کرده و وارد پژوهان شوند. سپس داخل برنامه، وارد بخش فروشگاه شده و کتاب «خانواده قرآنی» را دریافت و اقدام به مطالعه کتاب نمایند.

این مسابقه از ۱۰ خرداد همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(علیه السلام) آغاز و کاربران تا ۱۷ تیرماه می‏ توانند اقدام به دریافت و مطالعه کتاب نمایند. صفحه پاسخ به سوالات مسابقه از ۱۰ تا ۱۷ تیرماه در سایت پژوهان فعال شده و افرادی که قبلا در سایت ثبت نام کرده و کتاب را دریافت نموده‏ اند می‌توانند وارد سایت شده و به سوالات مسابقه در زمان مشخص پاسخ دهند.

جوایز این مسابقه بزرگ کتابخوانی شامل کمک هزینه سفر به عتبات، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، تبلت، قلم قرآنی و کارت هدیه خرید کتاب می‌باشد.

اعلام نتایج مسابقه در روز ۲۴ تیرماه همزمان با میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی  bit.ly/2MrIam6 مراجعه نمایید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *