موسوعه کاشف الغطاء با انتشار پنجاه جلد کامل می‌شود.


پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی(ایسکا): رئیس مرکز احیای آثار اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در مراسم رونمایی از چهارده جلد کلامی موسوعه مرحوم شیخ محمد حسین کاشف الغطاء، از انتشار ۳۶ جلد دیگر با موضوعات فقهی، سیاسی و فرهنگی خبر داد.


 حجت الاسلام والمسلمین اکبر اسدعلیزاده در «پیش‌همایش کنگره بین المللی علامه آیت الله شیخ محمد الحسین آل کاشف الغطاء» با موضوع بررسی اندیشه‌های کلامی و رونمایی از مجموعه کلامی موسوعه که در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، فعالیت‌های انجام شده در جهت نشر این موسوعه را توضیح و موضوعات آن را تشریح کرد.
رییس مرکز احیای آثار اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با تعریف از شخصیت علامه شیخ محمدحسین کاشف الغطاء توضیح داد: در سال ۱۳۸۴ شمسی با خانواده این عالم عالیقدر صحبت و در سال ۱۳۸۷ به صورت رسمی فعالیت در زمینه تهیه این موسوعه آغاز شد.
وی ادامه داد: انتشار موسوعه شیخ محمد حسین کاشف الغطاء در پنجاه جلد تصویب شد و اکنون ۱۴ جلد کلامی آن منتشر شده است؛ ۲۰ جلد فقهی و ۱۶ جلد سیاسی، اخلاقی و ادبی از آن بزرگوار در آینده‌ای نه چندان دور منتشر خواهد شد.

منبع:روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *