نسخه الکترونیکی کتاب «میراث علمی امام حسن و امام حسین ع » به همت اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «میراث علمی امام حسن و امام حسین ع» اظهار داشت: سیره نگاری اهل بیت ع سابقه های دیرپای در میان اندیشمندان جامعه شیعی دارد؛ در سیره نگاری امام حسن و امام حسین ع که با رویکردهای گوناگون توجه نویسندگان را برانگیخته، دو موضوع صلح امام حسن ع و قیام امام حسین ع حجم پرشماری از این نگاشته را به خود اختصاص داده است.
مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: با بررسی رفتار پیامبرص با مخالفان، پیروان آن حضرت می توانند از افراط و تفریط در برابر آنان دور بمانند و با اقتدا به آن جناب بهترین شیوه را در تعامل با مخالفان برگزینند و با هدایت یا سرکوب دشمن راه سعادت خود را هموار سازند.
وی به معرفی این کتاب پرداخت و گفت: این کتاب نوشته محمد باغستانی کوزه گر و در پژوهشکده اسلام تمدنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه شده و در انتشارات این پژوهشگاه به چاپ رسیده است.
پهلوانی گفت: کتاب «میراث علمی امام حسن و امام حسین ع » با ۲۸۰ صفحه به زبان فارسی و به قیمت ۲۶۰۰۰۰ ریال در سال 1396 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 52000 ریال منتشر کرده است.
مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب افزود: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *