همگرایی؛ ضرورتی انکارناپذیر در دستیابی به اهداف و راهبردهای سازمانی


حجت الاسلام والمسلمین مسعودی: ما باید در مسیر اهداف و راهبردها به همگرایی رسیده، با وحدت رویه در جهت اهداف و راهبردها حرکت کنیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین مسعودی در جمع اعضای شورای مدیران پژوهشکده اسلام تمدنی، همگرایی بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی در جهت پاسخ به مسائل مورد توجه را ضروری توصیف و ابراز کرد: ما باید در مسیر اهداف راهبردی به همگرایی حداکثر رسیده و با هویت واحدی در جهت اهداف و چشم انداز حرکت کنیم.
وی با تأکید بر اهمیت رویکرد راهبردگرایی و مسئله محوری در دفتر تبلیغات اسلامی، افزود: یکی از مهم ترین موضوعات در حوزه امور راهبردی و پاسخ به مسائل، تقویت جریان های علمی و پژوهشی است.
حجت الاسلام والمسلمین مسعودی با بیان این که جریان مسئله محوری باید به گفتمان و ادبیات غالب پژوهشکده اسلام تمدنی تبدیل شود، گفت: خوشبختانه آمارها حرکت پژوهشکده در جهت مسئله محوری را تایید می کند و باید همه موظفی ها، همایش ها، کارگاه ها و نشست ها در پژوهشکده و سایر بخش های دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به جریان مسئله محوری منتهی شود.
وی ضمن تبیین آسیب های  فعالیت جزیره ای نهادهای فرهنگی و اهمیت تعامل آن ها با یکدیگر، اظهار کرد: ما به یک فکر برتر دست یافته ایم و باید به دنبال شکل گیری یک جریان همگرا در حوزه راهبردگرایی در همه منطقه باشیم.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی حوزه علمیه را یکی از اضلاع اصلی جریان اندیشه در منطقه دانست و تصریح کرد: ما موظفیم برای پیشبرد جریان راهبردگرایی و مسئله محوری نشست های مشترکی با شورای حوزه تدارک ببینیم و در این زمینه کار مشترک انجام دهیم.
حجت الاسلام والمسلمین مسعودی در پایان عنوان کرد: ظرفیت های خوبی در مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی وجود دارند که باید با برنامه ریزی دقیق به نحو مطلوب و مقتضی از آن ها استفاده شود.
گفتنی است در این جلسه که مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز در آن حضور داشت حاضران به آسیب شناسی ثبت فعالیت های پژوهشی در سامانه فرایندها و تعامل و همکاری پژوهشکده اسلام تمدنی با سایر بخش های دفتر پرداختند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *