پنجمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی در مشهد آغاز به کار کرد.


پنجمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی، همزمان با شروع سال تحصیلی در مدرسه علمیه آیت الله خویی(ره) آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، پنجمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی با حضور ۱۲۰ ناشر داخلی و خارجی امروز در مدرسه علمیه آیت الله خویی(ره) آغاز به کار کرد.

هادی حصاری، مدیرتوسعه و ترویج فرهنگ پژوهش حوزه علمیه خراسان در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با خیرنگار ما با بیان این که ده هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است، گفت: این نمایشگاه در غالب ۸۰ غرفه و با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصد پذیرای حوزویان است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه، اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف تأمین منابع علمی و کتاب های درسی حوزوی در ابتدای سال تحصیلی و تجهیز کتابخانه های مدارس علمیه برگزار می شود که ۱۵۰کتابخانه مدارس حوزه های علمیه تجهیز خواهد شد.

حصاری با اشاره به تفاوت این نمایشگاه با دوره های قبلی، ابراز کرد: رشد ۵۰ درصدی حضور ناشران، افزایش غرفه های نمایشگاه، غرفه آثار معارف اسلامی و نمایش آثار علمی و پژوهشی حوزه علمیه خراسان در حاشیه نمایشگاه از جمله نکات برجسته این دوره از برگزاری نمایشگاه نسبت به دوره های قبلی آن است.

وی با بیان این که بالغ بر ۱۵۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی است، افزود: این نمایشگاه از ۲۴ تا ۳۱ شهریور پذیرای علاقه مندان است و در روزهای ۲۶ و ۳۰ شهریور نیز پذیرای خواهران است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *