به همت واحد فناوری اطلاعات پژوهشکده اسلام تمدنی؛

چهاردهمین برنامه سخنرانی علمی با ارائه دکتر محمد مسعود سعیدی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده اسلام تمدنی، چهاردهمین برنامه از برنامه های سخنرانی های علمی با موضوع بررسی عرفان حلقه بر مبنای کتاب عرفان در گرو حلقه ها(پارت۳۷،۳۹،۴۰،۴۱،۴۲)، با حضور دکتر محمد مسعود سعیدی، جامعه شناس و عضو هیأت علمی پژوهشکده اسلام تمدنی به همت گروه فناوری اطلاعات پژوهشکده اسلام تمدنی و با همکاری روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

فصل دوم کتاب عرفان در گرو حلقه ها، یافته های پژوهش میدانى که عمدتاً از میدان تحقیق و فعالیت های عینى اعضای عرفان حلقه به دست آمده، گزارش شده است و نظریۀ زمینه ای که حاصل پژوهش کیفى است، ارائه و تشریح مى گردد؛ علاوه بر این محقق خصوصاً در شبکه های مجازی عرفان حلقه مباحثاتى با مربى کلاس و اعضای دیگر عرفان حلقه داشته است. برخى از این گفتگوها نکات ارزنده ای را دربارۀ عرفان حلقه و میزان اعتبار ایده های ظاهری روشن مى کند.

در این مصاحبه نویسنده به توضیح پیامدهای مشارکت در عرفان حلقه می پردازد. فرآیند جا به جایی نسبی است. به ویژگی های نسبی پرداخته می شود.

بررسی عرفان حلقه بر مبنای کتاب عرفان در گرو حلقه ها- دکتر محمد مسعود سعیدی- عضو هیأت علمی گروه حکمت و کلام جدید پژوهشکده اسلام تمدنی – (پارت۳۷،۳۹،۴۰،۴۱،۴۲)-کانال آپارات پژوهشکده اسلام تمدنی

https://www.aparat.com/v/aob0u

https://www.aparat.com/v/iyJQA

https://www.aparat.com/v/9x4Md

https://www.aparat.com/v/dcuat

https://www.aparat.com/v/OAX9t

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *