دکتر نجف لک زایی مطرح کرد:

به سرانجام رسیدن ۱۱۰ فعالیت پژوهشی و در دست انجام بودن ۱۰۰ فعالیت پژوهشی .


به گزارش پایگاه  اطلاع رسانی  ایسکا (پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ) در صد و چهاردهمین جلسه شورای پژوهشی پژوهشگاه، فعالیت های قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران با حضور رئیس پژوهشگاه، رئیس قطب و روسای میزها مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین استاد  نجف لک زایی در این جلسه عنوان داشت از سال ۱۳۹۴ تاکنون برای حل مسائل پنج گانه قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران صد و ده فعالیت پژوهشی به سرانجام رسیده است و ۱۰۰ فعالیت نیز در دست تحقیق می¬باشد.
ایشان در تفکیک این دویست و ده فعالیت بیان داشتند: برای حل مسائل تعمیق اندیشه ولایت فقیه در حوزه‌های علمیه و ارتقاء کارآمدی نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران در میز نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران، تاکنون ۵۷ فعالیت به سرانجام رسیده است و ۴۳ فعالیت نیز در دست تحقیق می باشد.
برای حل مسائل فقدان نظریه جامع عدالت در جمهوری اسلامی ایران و ضعف روحانیت و حوزه در امداد فرهنگی در میز مسائل اجتماعی اسلام و ایران، تاکنون ۱۷ فعالیت به سرانجام رسیده است و۲۰ فعالیت نیز در دست تحقیق می باشد.

همچنین برای حل مساله فقدان بینش تمدنی معطوف به تمدن نوین اسلامی در میز تمدن اسلامی، تاکنون ۳۶ فعالیت به سرانجام رسیده است و ۳۷ فعالیت نیز در دست تحقیق می باشد

منبع:پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *