وحید شریفی: سرویس ویژه خدمات میز مرجع مجازی کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی شیخ بهایی راه اندازی گردید.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده اسلام تمدنی، وحید شریفی مدیر کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی شیخ بهایی گفت: به منظور برقراری ارتباط و تعامل بهتر با کاربران گرامی خود، اقدام به راه اندازی سرویس ویژه ای با عنوان « خدمات میز مرجع مجازی(سرویس پرسش از کتابدار)نموده است.
شریفی گفت: این سرویس به منظور پاسخ گویی به سوالات مرجع مراجعین محترم به وب سایت کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی با آدرس http://dtelib.ir طراحی شده است. مراجعین محترم می توانند هرگونه سوال مرجع و یا نیاز اطلاعاتی خود (از قبیل معرفی کتاب، مقاله، پایان نامه و غیره ) را با تکمیل فرم ارسال سوال موجود در صفحه مربوطه و کلیک کردن بر روی گزینه Submit برای کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی ارسال کنند و از طریق پست الکترونیکی خود، پاسخ پرسش(های) مورد نظر را دریافت کنند.
مدیر کتابخانه شیخ بهایی گفت: همکاران کتابخانه همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۱۰ الی ۱۲ به صورت آنلاین پاسخ ها را ارسال نموده و در سایر ساعات هم به صورت آفلاین که حداکثر زمان پاسخگویی در این روش ۴ الی ۸ ساعت است.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از این خدمات بر روی لینک زیر کلیک کرده و یا از طریق گزینه پرسش از کتابدار موجود در منوی اصلی پرتال کتابخانه شیخ بهایی با آدرس http://dtelib.ir اقدام نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *