برای اولین بار در حوزه علمیه مشهد «اولین کارگاه آموزشی و پژوهشی فلسفه علم اصول» ویژه اساتید و طلاب سطح سه و چهار حوزه علمیه و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه برگزار می گردد.

در این کارگاه یک روزه که به همّت گروه پژوهشی فقه کاربردی پژوهشکده اسلام تمدّنی و گروه آموزشی فقه و مبانی اجتهاد مرکز تخصصی آخوند خراسانی(ره) تشکیل خواهد شد، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی الهی خراسانی مدرس خارج فقه و اصول حوزه علمیه مشهد و عضو هیئت علمی مرکز تخصصی آخوند خراسانی (ره) با موضوع «فلسفه علم اصول؛ چیستی، ضرورت و ساختار» و دکتر محمود مروارید عضو هیئت علمی پژوهشکده فلسفه تحلیلی پژوهشگاه دانش های بنیادی با موضوع «زمینه های مشترک اصول فقه و فلسفه تحلیلی» به ارائه بحث خواهند پرداخت.

علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه که در روز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۵ و از ساعت ۹ تا ۱۷ برگزار خواهد شد، می توانند طی روزهای ۷ تا ۱۲ بهمن ماه اقدام به ثبت نام نمایند. با توجه به محدودیت تعداد شرکت کنندگان(حداکثر ۳۰ نفر)، اولویت با فرهیختگانی است که زودتر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. شایان ذکر است در پایان دوره به شرکت کنندگان در این کارگاه، گواهی رسمی اعطاء خواهد شد.

برای ثبت نام روی تصویر زیر کلیک کنید:

لینک

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!