امضای تفاهم‌نامه همکاری پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با بانک اطلاعات نشریات کشور انجام شد.


پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و بانک اطلاعات نشریات کشور (مگیران Magiran)  به‌منظور تکمیل و بروزرسانی اطلاعات، آرشیو و ارایه متن نشریات منتشره پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، در این تفاهم‌نامه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی یعقوب‌نژاد و حمیدرضا معین به‌عنوان نمایندگان هر دو مجموعه به امضا رسید، تکمیل و بروزرسانی اطلاعات، آرشیو و ارایه متن نشریات منتشره معاونت پژوهش و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی مورد تأکید قرار گرفت. 
علی جامه‌داران رئیس اداره نشریات پژوهشگاه، بانک اطلاعات نشریات کشور (مگیران) را در یکی از پایگاه‌های استنادی علمی و معتبر کشور دانست و انعقاد این تفاهم‌نامه را گامی مهم برای نمایه‌شدن نشریات علمی پژوهشگاه و معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی دانستد.
 ایشان در ادامه اظهار داشتند در پی انعقاد تفاهم‌نامه مذکور مقرر شد تا پایان سال تمامی شماره‌های نشریات پژوهشگاه و معاونت پژوهشی دفتر بر روی این سایت بروزرسانی شده که این مهم در حال انجام می‌باشد.
ایشان در پایان اظهار داشتند که عقد تفاهم‌نامه با پایگاه‌های استنادی کشور از جمله: سیویلیکا، مگیران، نورمگز و پرتال جامع علوم انسانی با پژوهشگاه نهایی شده است و تفاهم‌نامه با مرکز جهاددانشگاهی (SID) در حال انعقاد بوده که به محض نهایی‌شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 

منبع:تولید محتوای اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

فایل های مربوطه : 
تفاهم نامه نهایی مگیران.pdf۵۸۷,۸۴۵ KB

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *