بیش از ۱۴ هزار مقاله جدید در نورمگز بارگذاری شد.


به گزارش نورسافت، به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور)، در شهریورماه ۱۴۰۰ بیش از ۱۴ هزار و ۶۳ مقالۀ جدید از نشریات معتبر به زبان‌های مختلف و همچنین همایش‌های معتبر در پایگاه مجلات تخصصی نور (نورمگز) بارگذاری و در دسترس پژوهشگران گرامی قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید، از بین ۸ هزار و ۶۲۸ مقالۀ جدیدِ بارگذاری شده از نشریات، ۵ هزار و ۶۶۰ مقاله به صورت تصویری و ۲ هزار و ۹۶۸ مقاله به صورت متنی در این پایگاه نمایه‌سازی شده است.

همچنین افزون بر مقالات نمایه‌سازی شده از نشریات، در شهریور ۱۴۰۰، تصویرِ ۵ هزار ۴۳۵ مقاله نیز از همایش‌های معتبر در پایگاه نمایه‌سازی شده است که جمعاً ۱۴ هزار و ۶۳ مقالۀ جدید را در دسترس کاربران قرار داده است.

گفتنی است، تعداد مقالات نمایه‌سازی شده نشریات در شهریور ۱۴۰۰ به تفکیک زبانِ مقاله به شرح ذیل می‌باشد:

۱- ۵۰۷۱ مقالۀ تصویری و ۲۶۹۵ مقالۀ متنی به زبان فارسی
۲- ۳۲۲ مقالۀ تصویری و ۱۳۰ مقالۀ متنی به زبان انگلیسی
۳- ۱۱۸ مقالۀ تصویری و ۱۳۷ مقالۀ متنی به زبان عربی
۴- ۲ مقالۀ تصویری به زبان فرانسوی
۵- ۱۴۷ مقاله تصویری به زبان ترکی

گفتنی است، پایگاه مجلات تخصصی نور، بانک اطلاعاتی تصویری-متنی است که در راستای تسهیل و ترویج امر پژوهش، وظیفه شناسایی و عرضه مجلات تخصصی علوم اسلامی و انسانی در فضای مجازی را بر عهده دارد و هم اکنون با ارائه ۲۲۱۸ عنوان مجله و بیش از یک میلیون و ۳۲۴ هزار مقاله، به عنوان بزرگترین بانک مقالات علوم اسلامی و انسانی مورد توجه محققان و پژوهشگران داخلی و خارجی می‌باشد.

لازم به ذکر است، علاوه بر امکان دسترسی به مقالات بر روی پایگاه نورمگز، کاربران و پژوهشگران با دریافت و نصب نسخۀ اندرویدی نورمگز نیز می‌توانند مقالات و مجلات تخصصی این پایگاه را در کنار امکانات متنوع پژوهشی بر روی تلفن همراه یا تبلت خود بهره‌مند شوند.

• جهت ورود به پایگاه نورمگز، اینجا کلیک کنید.

• جهت کسب اطلاعات و دریافت رایگان نسخه اندرویدی پایگاه نورمگز، اینجا کلیک کنید.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پایگاه نورمگز، اینجا کلیک کنید.

• جهت ارسال درخواست نمایه شدن نشریات، همایشات و دانشنامه‌ها در نورمگز، اینجا کلیک کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *