اطلاعات

_
  • ارائه دهنده: سردار حاج ابراهیم شهریاری
  • دبیر علمی: علی ابوترابی
  • زمان: شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۹:۳۰ مجری: پژوهشکده اسلام تمدنی

دریافت محتوا

_

تصاویر

_

معرفی برنامه

_

✅نشست علمی مردمداری و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی

👤 ارائه دهنده: پاسدار اسلام: حاج ابراهیم شهریاری

👤دبیر علمی: علی ابوترابی

⏰ زمان: شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۹:۳۰

به همت اداره کل پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار گردید؛

نشست علمی فرهنگ مقاومت و مکتب شهید سلیمانی

نشست علمی فرهنگ مقاومت و مکتب شهید سلیمانی با ارائه ابراهیم شهریاری و با دبیر علمی علی ابوترابی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پژوهشکده اسلام تمدنی، نشست علمی فرهنگ مقاومت و مکتب شهید سلیمانی با ارائه ابراهیم شهریاری از فرماندهان گردان لشکر پیروز۴۱ ثارالله کرمان و همرزمان شهید قاسم سلیمانی و از اعضای بیت الزهرا علیها السلام کرمان با دبیری علمی علی ابوترابی از همرزمان و رزمندگان لشکر پیروز۴۱ ثارالله کرمان در دفاع مقدس برگزار گردید.

 در این نشست ابتدا علی ابوترابی گفت: تاریخ ۳۵ ساله پس از پایان جنگ تا شهادت مرد میدان حاج قاسم دل ها پر از جلوه های زیبایی حضور و مدیریت در دل بحران های سخت است و این تاثیر گذار بود و ماندگار شد.

وی افزود: از ویژگی های شهید سلیمانی مردم داری و مردم یاری ایشان بود و  به ما آموخت که باید خصلت پیامبرانه که مردمداری است، داشت و این را باید الگوی خود قرار داد. مسئولین ما باید مردمداری را از حاج قاسم یاد بگیرند و خدمتگذار مردم باشند.

در ادامه ابراهیم شهریاری همرزم و همراه شهید سلیمانی، ایشان را الگوی همه پاسداران اسلام خواند و گفت: شهید سلیمانی تعریف عملی مدیریت را در زلزله بم، سیل خوزستان، هشت سال دفاع مقدس و در بحران های سخت به نمایش گذاشت.

وی افزود: فرمانده ما، حاج قاسم، یک سپاهی باهوش و با ذکاوت و مقتدر در برابر دشمن بود و در کنار و همراه مردم در خدمت به آن ها و میدان دار بود.

_

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *