چهارمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) برگزار می‌شود


پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی(ایسکا): چهارمین دور همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با همکاری پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دیگر مراکز آموزشی و پژوهشی در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.


با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می‌گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و محققان می‌توانند مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده کنند.

متخصصان و صاحبنظران علوم انسانی؛ به ویژه رشته‌های الهیات و معارف اسلامی، حقوق بین الملل، روابط بین الملل، حقوق بشر، حقوق محیط زیست، حقوق بشردوستانه، علوم سیاسی، مطالعات منطقه‌ای و بین المللی می توانند در راستای تمدن سازی در حوزه دفاعی با محوریت اندیشه مقام معظم رهبری و با تبیین نخبگان دانشگاهی و مراکز علمی کشور مقالات خود را به این همایش ارسال کنند.

مقاله نویسان می بایست از طریق ثبت نام در سایت مقالات خود را ارسال نمایند، مهلت ارسال مقالات، با توجه به استقبال و درخواست مقاله نویسان یک ماه تمدید گردیده و مقالات تا ۳۰اردیبهشت دریافت می گردد.
شایان ذکر است مقالات پذیرش شده دارای امتیاز علمی-پژوهشی بوده و در سایت پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC)و مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی(SID) نمایه می گردد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *