رئیس اداره امور پژوهشی پژوهشکده اسلام تمدنی عنوان کرد؛
اقدامات طلایی پژوهشکده اسلام تمدنی در سال جاری

مجتبی فانی: برگزاری دو کرسی تخصصی موفق، جذب محقق رسمی و عضو هیأت علمی، تصویب کلان برنامه تحقیقاتی برای گروه های پژوهشی در شورای پژوهشی پژوهشگاه، کسب عنوان اثر شایسته تقدیر در جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی، همکاری در برگزاری کنگره بین المللی علامه طباطبایی، و ارتقاء یک عضو هیأت علمی به درجه دانشیاری از جمله اقدامات مهم پژوهشکده اسلام تمدنی در سال ۱۴۰۲ است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پژوهشکده اسلام تمدنی، مجتبی فانی رئیس اداره امور پژوهشی پژوهشکده اسلام تمدنی درخصوص اقدامات طلایی پژوهشکده اسلام تمدنی در سال ۱۴۰۲ گفت: پژوهشکده در سال جاری دو کرسی تخصصی موفق با عناوین « تبیین مشارکت در عرفان حلقه(مدلی برای تغییر آیین)» با ارائه محمدمسعود سعیدی و «موانع تفکر در فرایند الگوی پیشرفت براساس آموزه های قرآن» با ارائه  سیدعلی نقی ایازی که هر دو کرسی حائز رتبه نوآوری شده اند، برگزار نموده است.
وی افزود: جذب محقق رسمی بر اساس مجوز ریاست دفتر برای اولین بار در پژوهشکده اسلام تمدنی در حال پیگیری است. در این طرح از ظرفیت کارشناسان نخبه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برای بهره گیری به عنوان نیروی علمی و اجرایی در پژوهشکده استفاده خواهد شد.

رئیس اداره امور پژوهشی پژوهشکده اسلام تمدنی گفت: اقدام مؤثر بعدی پژوهشکده اسلام تمدنی در سال جاری، جذب حداقل دو عضو هیأت علمی برای پژوهشکده در فراخوان جذب هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در فراخوان شهریورماه ۱۴۰۲ وزارت عتف بوده است.
فانی افزود: اقدام مهم دیگری که از ابتدای سال پیگیری و در آبان ماه سال جاری محقق شد، تصویب کلان برنامه تحقیقاتی برای هر یک از گروه های پژوهشی پژوهشکده اسلام تمدنی می باشد.

وی گفت: کسب عنوان اثر شایسته تقدیر توسط سیدمحسن میرسندسی عضو هیأت علمی گروه قرآن و مطالعات اجتماعی برای کتاب «پژوهشی در هنجار پذیری حجاب دختران» در «شانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی» در بخش پژوهش های اسلامی، از دیگر رویدادهای مهم در سال جاری برای پژوهشکده اسلام تمدنی است.
رئیس اداره امور پژوهشی افزود: همکاری و مشارکت فعال در برگزاری کنگره بین المللی علامه طباطبایی با برگزاری سه نشست تخصصی و طراحی و برگزاری پنل تخصصی با ارائه ۸ تن از اساتید از دیگر اقدامات این پژوهشکده است.

فانی در پایان گفت: پیگیری و پیگیری پرونده ارتقاء دو عضو هیأت علمی پژوهشکده اسلام تمدنی به درجه دانشیاری از فعالیت های در حال انجام این اداره است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *