الگوپردازی و توجه به مباحث معنویت، اخلاق و تربیت از ویژگی های غرفه پژوهشکده اسلام تمدنی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی است.


حجت الاسلام و المسلمین صالح توجه به الگوپردازی و مباحث معنویت، اخلاق و تربیت را از ویژگی های غرفه پژوهشکده اسلام تمدنی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی دانست.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده اسلام تمدنی، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ محمدرضا صالح ریاست جامعه المصطفی العالمیه از غرفه پژوهشکده اسلام تمدنی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی بازدید نمودند.

حجت الاسلام صالح درباره ویژگی غرفه دفتر تبلیغات در این نمایشگاه گفت: ویژگی غرفه دفتر تبلیغات بحث الگو پردازی است. ما به شدت در حوزه الگو پردازی نیاز به تبیین اندیشه ها و شخصیت اندیشمندان مصلح و تاثیرگذار داریم. به طور مثال بحث اندیشه های حضرت امام خمینی و روش اجتهاد ایشان، بحث شخصیت های بین المللی مثل امام موسی صدر و بحث نقش علمای شیعه در گسترش تشیع است.

وی ادامه داد: انسان ذاتاً الگوپذیر است. این ویژگی برای روحانیون جوان و اندیشمندان و اهل علم که بتوانند سیره بعضی از افراد موفق در تاریخ را بشناسند بسیار حائز اهمیت است.

 محمدرضا صالح ویژگی دیگر غرفه پژوهشکده را این گونه بیان نمود: غرفه پژوهشکده اسلام تمدنی، مباحث مربوط به معنویت، اخلاق و تربیت را مورد توجه قرار داده است. دفتر تبلیغات اسلامی از جمله نهادهای تولید دینی در کشور است که متخصصین و به ویژه کسانی که فعالیت دینی دارند، در انتظار شماره های بعدی نشریات پژوهشی و تخصصی دفتر هستند. اینجانب به همه مسئولین این نهاد تبریک می گویم.

وی درباره اولین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ما به طلاب پژوهشگر و انجمن های علمی و اساتید جامعه المصطفی توصیه کردیم که از نمایشگاه بازدید و الگوبرداری داشته باشند و کتاب ها و نشریاتی که در دفتر به چاپ رسیده را تهیه کنند و امیدواریم که با توجه به وضعیت اقتصادی زندگی طلاب و روحانیون به ویژه طلاب خارجی تعاملی ایجاد شود تا قدرت خرید  آن ها نیز بالا رود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *