با هدایت فعالیت های پژوهشی به سمت امور قطبی، شاهد تغییری اساسی در فعالیت های پژوهشی شعبه هستیم.


حجت الاسلام والمسملین محمد مهدی مسعودی رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: با رصد فعالیت های پژوهشی شعبه از بدو تاسیس تا کنون می توان چنین اذعان کرد که شعبه خراسان به همت تلاش مدیران و همکارن پژوهشی به استاندارد مناسبی در حوزه ی ساختار، محتوا و محصولات پژوهشی رسیده است.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده اسلام تمدنی، حجت الاسلام والمسملین محمد مهدی مسعودی رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در نشست صمیمانه خانواده ی پژوهش دفتر گفت: با رصد فعالیت های پژوهشی شعبه از بدو تاسیس تا کنون می توان چنین اذعان کرد که شعبه خراسان به همت تلاش مدیران و همکارن پژوهشی به استاندارد مناسبی در حوزه ی ساختار، محتوا و محصولات پژوهشی رسیده است.

وی گفت: با توجه پژوهش به سیاست های کلان دفتر در هدایت فعالیت ها به سمت امور قطبی، شاهد تغییری اساسی در فعالیت های پژوهشی شعبه هستیم تغییری که نشان از حرکت به سوی امور قطبی و توجه ویژه به مسائل مرتبط با قطب ها دارد و جا دارد از همه دست اندرکاران در این مهم تشکر ویژه داشته باشم.

حجت الاسلام والمسلمین مسعودی در ادامه به ارتباطات گسترده ی پژوهش دفتر در سطح شعبه و پژوهشگاه با نهادهای همسوی خارج از دفتر اشاره کرد و گفت: ارتباط سازنده و موثری بین پژوهش و طرح و برنامه  وجود دارد همچنین هم افزایی قابل توجه ای در تعاملات شعبه با پژوهشگاه و دیگر موقعیت های صف و ستاد وجود دارد. بهمین گونه تعامل موثری با مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان وجود دارد که بر اساس آن ده ها هیئت اندیشه ورز و قرارگاه علمی طرف خطاب پژوهش قرار گرفته است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان در ادامه به ارتباط با آستان قدس رضوی به مثابه یک راهبرد اشاره کرده که می تواند مسیر پژوهش در زمینه فرهنگ رضوی و علوم اهل بیت علیهم السلام را هموار نماید.

حجت الاسلام والمسلمین مسعودی همکاری و هم افزایی ایجاد شده در سطح پژوهش شعبه ی خراسان را ارزشمند برشمرد و گفت: ما به هم افزایی درون سازمان مباهات می کنیم و در هفته پژوهش شاهد این  مهم بودیم که محصولات پژوهشی ادارات کل آموزش و فرهنگی تبلیغی در کنار محصولات اداره کل پژوهش در معرض دید قرار گرفته است که این نشان از هم افزایی مناسبی بین ادارات کل دارد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در ادامه گفت: این روحیه همکاری، وفاق و همدلی با وجود مشکلات، نشان از نگرش عمیق و راهبردی پژوهش شعبه و حرکت تعالی جویانه با هم افزایی با دیگر سازمان ها و مراکز پژوهشی مشهد دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *