سمینار طرح پژوهشی آقای سید محسن میرسندسی عضو هیئت علمی گروه قرآن و مطالعات اجتماعی با عنوان « تبیین هنجارپذیری حجاب دختران در خانواده » در تاریخ شنبه ۲۶/۱۲/۹۶  برگزار شد.

این سمینار با حضور اعضای شورای علمی گروه قرآن و مطالعات اجتماعی، دکتر احمدزاده رییس پژوهشکده اسلام تمدنی، حجه الاسلام و المسلمین دکتر غلامرضا صدیق اورعی به عنوان استاد ناظر و دکتر نوغانی به عنوان نماینده پژوهشکده اسلام تمدنی  برگزار شد، در ابتدای سمینار گزارشی از وضعیت پروژه توسط کارشناس گروه قرآن و مطالعات اجتماعی ارائه گردید. سپس آقای میرسندسی کارهای انجام شده در اجرای این پروژه را به شرح زیر بیان کردند:

طبق طرح تفصیلی مصوب، این پژوهش کیفی که به شکل داده‌ بنیاد(گراندد تئوری) بوده‌است ، با انجام ۱۵ مصاحبه عمیق با دختران با حجاب کامل و مادران با حجاب شروع شده است و در ادامه با نظر استاد ناظر و به منظور اتقان یافته‌های تحقیق در میان دختران با ضعف حجاب و مادران باحجاب و ازطریق ۱۲ مصاحبه دیگر ادامه یافته‌است . در حال حاضر محقق پس از دستیابی به  مدل تبیینی تحقیق  در حال تدوین گزارش نهائی یافته‌های تحقیق می‌باشد.

پس از آن سایر اعضای جلسه نیز مطالبی در دو قسمت ساختار  و محتوا مطرح کردند، که مقرر شد نسبت به هر دو قسمت اقدامات لازم از سوی مجری محترم انجام پذیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *