نشست رئیس و کارشناسان فناوری اطلاعات پژوهشکده اسلام تمدنی با همکاران فناوری اطلاعات پژوهشگاه برگزار گردید.


پایگاه اطلاع رسانی پژوهستان؛ در راستای تعامل بین پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با واحدهای و گروه‌های مختلف شعب دفتر تبلیغات،  جلسه هم‌اندیشی بین همکاران مدیریت فناوری اطلاعات پژوهشگاه و رئیس و  همکاران فناوری اطلاعات پژوهشکده اسلام تمدنی برگزار گردید.

در این نشست که با هدف ارتقای سطح کیفی برنامه‌ها، بهره‌گیری بیشتر از پتانسیل موجود، کاهش هزینه‌های احتمالی و حذف اقدامات موازی، در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.

دکتر سید علیرضا واسعی ضمن تشکر از حضور صمیمانه گروه فناوری اطلاعات پژوهشگاه بر استفاده از ظرفیت های پژوهشکده در حوزه تامین محتوا و توانمندهای دیجیتال تاکید داشتند و هم افزایی بخش فناوری اطلاعات پژوهشکده را با پژوهشگاه بسیار ارزشمند توصیف کردند.

ایشان ضمن اشاره به ضرورت های حضور بهینه در رویداد های نمایشگاهی  و پژوهشی پیش رو ، شرکت در نمایشگاه ها و اطلاع رسانی صحیح و به موقع پژوهشی را از اولویت های کاری واحد فناوری اطلاعات برشمردند.

در ادامه نیز مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه به تشریح اقدامات انجام شده در  حوزه نشر دیجیتال و خدمات نرم افزاری به واحد ها و شعب پرداخت و زمینه های همکاری این واحد با پژوهکده اسلام تمدنی را مطرح کردند

همچنین کارشناسان فناوری اطلاعات نیز  پیشنهادات و مطالبات بخش فناوری اطلاعات را مطرح نمودند در این جلسه موضوعاتی چون استفاده از تجربیات مدیریتی و کارشناسی طرفین، بهره‌گیری از سامانه‌ها و نرم‌افزارهای پیاده‌سازی شده و مشارکت در تولید و ارائه محتوا و نشر دیجیتال آثار مطرح گردید و درخواست استفاده از امکانات نرم‌افزاری پژوهشگاه  مطرح گردید و تصمیمات به شرح ذیل اتخاذ گردید:

تعاملات در حوزه نشر دیجیتال ارتقا یابد و تمامی کتب و منشورات پژوهشکده اسلام تمدنی در قالب نشر دیجیتال ارائه گردد.

همکاری در برزگرای نمایشگاه های پژوهشی به صورت دوجانبه انجام شود

در زمینه اطلاع رسانی و بهینه سازی کتابخانه دیجیتال تخصصی پژوهشکده همکاری لازم توسط فناوری اطلاعات پژوهشگاه انجام شود

طرح های فناوری اطلاعات پژوهشکده  تدوین ودر جلسات شورای فناور اطلاعات پژوهشگاه مطرح و حمایت گردد.

در پایان جلسه، بازدید از بخش نشر  و اداره پژوهش و کتابخانه پژهشکده اسلام تمدنی انجام گرفت و مقرر شد موارد مصوب فوق توسط کارشناسان طرفین پیگیری شده و نتایج آن اعلام گردد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *