عضو هیئت علمی دانشگاه رضوی اظهار داشت: متاسفانه تعامل و هم افزایی بین بسیاری از نهادهای حوزوی وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده اسلام تمدنی؛ حجت الاسلام احمدی نیک، مدرس حوزه و دانشگاه در بازدید از نخستین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی قم و شعب در مشهد گفت: نمایشگاهی که ملاحظه شد در بردارنده کارهای فاخری است که توسط پژوهشگران حوزه ـ که با دفتر تبلیغات اسلامی ـ همکاری دارند و هم تنوع موضوعات و هم عمق و کیفیت مطالبی که به چشم آمد در تالیفاتی که انجام شده است گام هایی به جلو در جهت تحولات علمی و فرهنگی است؛ حتی تحلیل های سیاسی در حوزه انقلاب اسلامی.

وی اضافه کرد: به نظرم اگر بتوان این تلاشها را به دیگران از طریق فضای مجازی و هم اطلاعیه ها منتقل و اطلاع رسانی کرد تلاش های علمی دفتر بیشتردیده می شود و طلبه ها هم برایشان مفید واقع خواهد شد و موجب دانش افزایی خواهد شد.

وی ابراز داشت: متاسفانه تعامل و هم افزایی بین بسیاری از نهادهای حوزوی وجود ندارد ولی می شود با برنامه زیری همایش هایی را در سطح منطقه ، کشوری و بین المللی انجام داد و این خودش موجب تحولاتی در حوزه علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی خواهد شد و می توانند از این تلاش ها مطلع بشوند و بهره ببرند.

وی بیان داشت:در زمینه های مختلف و متنوعی که وجود دارد می تواند تعاملاتی بین دانشگاه رضوی و دفتر تبلیغات صورت پذیرد و نشست های مختلفی را برگزار کنند تا بتوانند با این هم افزایی کارهای بهتر و عمیق تری را انجام دهند.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *