آیین تجلیل از برترین های پژوهشی پژوهشکده اسلام تمدنی و دفتر تبلیغات خراسان رضوی


در مراسم اختتامیه نمایشگاه پژوهش و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی صورت پذیرفت؛

آیین تجلیل از برترین های پژوهشی پژوهشکده اسلام تمدنی و دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

 

آیین قدردانی از پژوهشگران، مدیران و کارشناسان برتر پژوهشکده اسلام تمدنی و  دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در هفته پژوهش برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پژوهشکده اسلام تمدنی، آیین تجلیل از برترین‌های پژوهشی پژوهشکده اسلام تمدنی و دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مراسم اختتامیه سومین نمایشگاه پژوهش و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر نجف لک زایی، رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار گردید.

 در این مراسم از محمد باغستانی به عنوان مدیر گروه پژوهشی برتر پژوهشکده اسلام تمدنی و عضو هیأت علمی فعال در عرصه فضای مجازی و سیدعلی نقی ایازی به عنوان عضو هیأت برتر پژوهشکده اسلام تمدنی قدردانی شد.

سپس از سیدمصطفی احمدزاده به عنوان مدیرگروه فعال و موثر در پژوهشکده اسلام تمدنی، وحید شریفی، عباسعلی نصرآبادی، مجتبی فانی و سیدحجت جعفری به عنوان مدیران فعال در اداره کل پژوهش و از علی توفیق، اویس استادی، فاطمه معین، علی ابوترابی و حسین نعمت شاهی به عنوان کارشناسان برتر اداره کل پژوهش و همچنین هوشنگ استادی به عنوان دبیر تحریزیه فعال در اداره نشریات تقدیر به عمل آمد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *